به مناسبت تولد بازی پرندگان خشمگین و اضافه شدن ۳۰ مرحله جدید به بازی

 

11

به گزارش پاپو بلاگ به نقل از پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران ، بازی پرندگان سه ساله شد و در حالی که ۳۰ مرحله جدید به نسخه جدید خود اضافه کرده است کمپانی این سالگرد را جشن گرفت.

در این سه سال این بازی چه تغییراتی کرده است. در سال ۲۰۰۹ تازه ۲ سال بود که آیفون معرفی شده بود، تلفن های اندرویدی کم کم داشتند خودشان را به مردم می شناساندند، و بلکبری هنوز در دنیای تلفن های هوشمند برتر بود. آن زمان حتی کسی نام استودیوی Rovio را هم نشنیده بود ولی حالا روویو یک نام آشنا است. با ۷ بازی و بیش از ۱ میلیارد دانلود در پلتفرم های مختلف، انگری بردز امروز ۳ ساله شده و روویو به این مناسبت مرحله های جدیدی را ارائه می کند.

کمپانی امروز خبر از ارائه نسخه ۳٫۰٫۰ انگری بردز و اضافه شدن ۳۰ مرحله جدید به بازی “اصلی” داده و شخصیت پرنده صورتی با نام Stella هم که ابتدا فقط در Angry Birds Seasons وجود داشت، به مجموعه جدید اضافه شده است. ۱۵ مرحله جدید تحت عنوان Birdday Party و ۱۵ مرحله دیگر بر اساس بازی دیگر این مجموعه یعنی بچه خوک های بد به عنوان هدیه سومین سال ارائه انگری بردز به مجموعه اصلی انگری بردز اضافه می شوند.

  •  

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • تلفن کوتاه
  • گارفیلد